Eurocargo 4×2

Az Eurocargo termékcsalád

Eurocargo 4x2

Az áruszállítás városi arca

Eurocargo 4x4

Terepre született

Az Eurocargo előnyei

Ideális a városon belüli áruterítő feladatokhoz

Kényelmes, mozgó iroda

Passzív részecskeszűrős HI-SCR rendszer

Az új EUROCARGO a legjobb teherautó a városi feladatokhoz: tökéletes áruterítő járműnek, kommunális feladatok ellátására vagy bármely egyéb munkára a városközpontban. Kompakt fülkéjének (2,2 méter), nagyobb bekormányzási szögének (52 fok) és a kategória legjobb fordulókörének (körülbelül 11 méter a 3105 milliméter tengelytávolságú változat esetében) köszönhetően tökéletesen alkalmas a nagyvárosi feladatok teljesítéséhez.

Az új EUROCARGO nemzedékkel a szállítmányozás megmutatja a legjobb oldalát. Az új fülke egyszerre modern és praktikus, tökéletesen kifejezi a jármű energikus karakterét.

Az új EUROCARGO folytatja az IVECO márka új formanyelvezetét, amelyet az új Daily vezetett be. A hűtőrács ívelt formája kiemeli a homlokfal közepén látható nagy IVECO márkanevet. Az ajtókon hangsúlyosan megjelenik az új EUROCARGO típusfelirat, valamint a modellmegjelölés is. A szélvédő az UV-szűrő rétegnek köszönhetően kiemelkedő kilátást és komfortszintet biztosít a járművezető számára – egy külső napellenző negatív aerodinamikai hatásai nélkül nyújt védelmet a napsugarak ellen. A dizájnt az EUROCARGO új kialakítású szélső légterelői teszik teljessé, amelyek tökéletes vizuális kapcsolatot teremtenek a jármű homlokfala és oldala között.

Az új első lökhárítóban a szélvédő tisztítását megkönnyítő fellépő található, valamint az AEBS kibővített vészfékrendszer radarja. Az új fényszóróegység, amely LED-technikájú nappali menetfényt is tartalmaz alapáron, opcionálisan akár xenonfényszókkal is elérhető – ez is a forma és funkció egymásra találásának egyik tökéletes kifejezése. Az új nemzedék minden formai részletét a légellenállásra gyakorolt hatásának alapos elemzésével fejlesztettük – nagyon jó példa erre az új szélső légterelő, amely úgy irányítja a fülke oldalánál a légáramlatokat, hogy a kilincs mindig tiszta maradjon. Ez csak egy apró részletnek tűnik, ám nagy hatást gyakorol a vezető mindennapjaira.

Az új EUROCARGO egy teljes értékű mozgó iroda. A Mobil iroda nevű új tárolóegység 20 literes kapacitással bír, így a mindennapos tárgyak mellett egy laptop vagy táblagép is könnyedén elfér benne. LED-technikájú olvasólámpával, és oldalsó tárolózsebekkel is rendelkezik újságok számára, valamint az elektronikus eszközök töltéséhez két USB-csatlakozóval. Ráadásul a felső szintjét felnyitva hasznos és kényelmes munkafelület alakítható ki a vezetőülésről közvetlenül elérhető helyen.

Tovább olvasom
Ezenkívül az optimalizált, alacsony motorsátor és az egyenes kialakítású műszerfal jóvoltából a fülke könnyű átjárhatóságot kínál, a vezető ugyanolyan kényelmesen kiszállhat akár a bal, akár a jobb oldalon is – így ideális bármilyen városi feladatra.

A robusztus alváz kritikus helyzetekben (kiegyensúlyozatlan terhelés vagy egy hirtelen irányváltás esetén) is teljesíti a legmagasabb szintű elvárásokat, s hosszú élettartamot és megbízhatóságot biztosít a jármű teljes élettartama során.

Az új EUROCARGO a legsokoldalúbb jármű kategóriájában – s egyúttal a legkönnyebben felépítményezhető is. A nagy szakítószilárdságú acélból készülő alvázra 4265 és 10 175 milliméter közötti hosszúságú felépítmény építhető. A párhuzamos hossztartókat alkalmazó alvázat a teljes hosszon keresztmerevítők erősítik, az alváz kialakítása egyszerűsíti és így olcsóbbá teszi a felépítményezést.

Az új EUROCARGO három különböző fülketípust kínál, amelyek az adott feladathoz szabva kínálnak maximális komfortot.

– A nappali fülke képviseli a legjobb egyensúlyt a teljes járműhossz és a felépítmény hossza tekintetében, s különösen alkalmas a mindennapos városi munkára és az elosztófuvarozásra.

– A hálófülke elérhető normál vagy magas tetővel, az éjszakai szállást biztosító kabinban egy vagy két ágy kaphat helyet. Két megvilágított (kívülről és belülről egyaránt hozzáférhető) tároló nyújt 260 liternyi plusz tárolókapacitást táskák vagy szerszámok részére. A külső fedél távirányítással is nyitható.

– A duplafülkét (normál tetőmagassággal) az egész legénység, valamint felszerelésük és szerszámaik szállítására terveztük: a vezető mellett hat személynek kínál ülőhelyet, s különösen alkalmas építőipari alkalmazásra vagy kommunális feladatokra.

Az új EUROCARGO minden feladathoz a megfelelő felfüggesztést kínálja: parabolikus vagy félelliptikus laprugókat, illetve részleges vagy teljes légrugózási rendszereket. A légrugózás elektronikus szabályzású (ECAS), amely az aktuális terheléstől függetlenül egyenletes alvázmagasságot biztosít. Légrugókkal csak a hátsó tengely vagy akár mindkét tengely is felszerelhető.

Az első és a hátsó tengely, valamint a fékrendszer biztosítja, hogy a jármű megszokottan kiemelkedő biztonsági jellemzőire változatlanul és mindig számíthasson az idők során. A fékrendszer a 7,5–10 tonna össztömegű EUROCARGO alvázak esetében pneumatikus-hidraulikus, míg a 11–18 tonnás kivitelek esetében tisztán légfékrendszer. Az összes 4×2 hajtásképletű variánst alapáron tárcsafékek lassítják.

Az új EUROCARGO kategóriája egyetlen Euro VI minősítésű járműve, amely egyetlen kipufogógáz-utánkezelő rendszert alkalmaz, amely teljes egészében mellőzi a kipufogógáz-visszavezetést: ez a passzív részecskeszűrős Hi-SCR rendszer, az IVECO exkluzív rendszere. Ez az innovatív és egyedülálló megoldás egyszerű, könnyű és hatékony kipufogógáz-utánkezelő rendszert eredményez:

A Hi-SCR rendszer:

– Nem igényel túldimenzionált, rendkívül bonyolult hűtőrendszert (és így nem kellett módosítani a jármű szerkezetét).

– Egyszerűbb és kevesebb alkatrészből áll.

– Lényegesen kisebb a tömege a kipufogógáz-visszavezetéses (EGR+SCR) megoldásnál.

– Az EGR+SCR rendszereknél kisebb üzemanyag-fogyasztást tesz lehetővé.

A szabadalmaztatott Hi-SCR rendszer a károsanyag-kibocsátás szabályzása során elegendően magas égéshőt biztosít, ami minimalizálja a koromrészecskék arányát. Így a részecskeszűrőben csupán minimális mennyiségű részecske rakódik le, így nincs szükség aktív regenerációra. A kevés megmaradó részecskét a folyamatos passzív regeneráció során semlegesíti a rendszer. Ezzel a kényszerített, aktív regenerációval járó korlátozások így egyáltalán nem szűkítik a típus használhatóságát.

A Hi-SCR így egy alapvető előnyt kínál az ügyfél számára a jármű használata során. A jelentősen megnövelt megbízhatóság mellett, illetve a még városi forgalomban is korlátozások nélküli használhatóság mellett a Hi-SCR rendszer jóvoltából a jármű korlátozás nélkül behajthat az érzékeny területekre, így például repülőterekre, parkolóházakba, természetvédelmi területekre és alagutakba, ahol az aktív regeneráció okozta magas hőmérséklet egyébként veszélyt jelentene.

Az új EUROCARGO motorkínálata a 4,5 liter összlökettérfogatú, négyhengeres Tector 5 és a 6,7 literes, hathengeres Tector 7 dízelmotorokból áll. A palettán hét teljesítményszint szerepel 160–320 lóerővel, a legerősebb erőforrás legnagyobb forgatónyomatéka 1100 newtonméter. A dízelmotorok kínálatát egy 204 lóerős, 750 newtonméter nyomatékú, s a környezetet jobban kímélő CNG-s, azaz sűrített földgázzal hajtott erőforrás egészíti ki.

A motorokhoz 6 vagy 9 fokozatú manuális sebességváltó, illetve 6 vagy 12 fokozatú automatizált váltó és hidrodinamikus nyomatékváltóval ellátott, automatikus sebességváltó társítható.

Felhasználási területek

  • Dobozos és ponyvás felépítmények
  • Szabályozott hőmérsékletű dobozos felépítmények
  • Három irányba billenthető platók
  • Tartályok
  • Mobil műhelyek
  • Emelőplatformok
  • Tűzoltósági és polgári-védelmi felépítmények
  • Kisméretű betonkeverők
  • Seprős felépítmények a takarítási és fenntartási munkálatokhoz

Súvisiace služby

Náhradné diely

Náhradné diely Iveco, Wielton, Tatra, Mercedes-Benz

Pneumatiky

široký sortiment pneumatík pre trávniky, poľnohospodárske, vysokozdvižné, nákladné a ťažobné pneumatiky

Autorizovaný servis

Oficiálny servis značky Iveco, Tatra, Wielton, Mercedes-Benz

Financovanie

Obchodný faktoring, prevádzkový kapitál a investičné financovanie.

Na koho sa môžete obrátiť

Ústredie:

Pirityi Béla

Východné Maďarsko:

Ragány Máté

Stredné Maďarsko:

Czeróczki Pál

Západné Maďarsko:

Páll István
Czvitkovics Gábor

Kontakty


    Predajné miesta

    M1 Truck Centrum

    Ústredie

    Eurotrade M1 Truck Centrum
    2948 Kisigmánd
    GPS: N47.6733 - E18.0985


    E-mail: info@eurotrade.hu
    Tel.: (+36) 34/556-650

    Predaj vozidiel: (+36) 34/556-655
    Služby: (+36) 34/556-657
    Predaj náhradných dielov: (+36) 34/55 66 52
    Predaj pneumatík: (+36) 34/556-642

    M0 Truck Centrum

    Poloha Budapešti

    Eurotrade M0 Truck Centrum,
    2143 Kistarcsa, Raktár krt. 1.
    GPS: N47.5346 - E19.2481


    E-mail: m0tc@eurotrade.hu
    Tel.: (+36) 28/552-316

    Predaj vozidiel: (+36) 20 417-2760
    Servis, náhradné diely, predaj pneumatík:
    (+36) 20 911-6142

    Predajná kancelária Szombathely

    Szombathely miesto

    Eurotrade-Szombathely Iroda
    9700 Szombathely, Vásártér u. 4.
    GPS: N47.2294 - E16.6524


    Tel.: +(36) 94/522-083
    Mobil: +(36) 30/956-9671

    Predaj vozidiel: (+36) 30/498-7440

    (+36)34/556-655
    has been added to your cart:
    Checkout