This is custom heading element
IVECO NEHÉZKATEGÓRIÁS JÁRMŰVEK
A Trakker előnyei
KIEMELKEDŐ MEGBÍZHATÓSÁG
Az IVECO TRAKKER típuscsaládja jobb és funkcionálisabb kialakításával optimális teljesítményt és megbízhatóságot garantál.
A TRAKKER úgy tervezték, hogy Ön bármilyen időjárási és útviszonyok között – a földutaktól az extrém terepig – használhassa, a lehető legnagyobb biztonság, kényelem és termelékenység mellett.
A különleges acélból készült, kettős elvékonyodású, „U” keresztmetszetű hossztartókból álló alvázak kétféle vastagságban érhetők el (7,7 milliméter az olyan feladatokhoz, ahol a kisebb saját tömeg az elsődleges szempont, illetve 10 milliméter a legnagyobb kihívást jelentő feladatokhoz).
A TRAKKER számos felfüggesztéstípust kínál, többek között mechanikus felfüggesztést parabolikus vagy félelliptikus laprugókkal. A nagyobb kényelem és az optimális stabilitás érdekében bizonyos modellek rendelhetők négy légrugó-elemmel és ECAS (elektronikus szabályzású légrugós felfüggesztés) szabályozó rendszerrel ellátott légrugós felfüggesztéssel.
A TRAKKER mindig megfelelő választás, bármilyen feladatról legyen is szó:
- bármilyen típusú billencs felépítménnyel felszerelhető a kőfejtőkben vagy bányákban kitermelt ömlesztett anyagok szállításához
- különleges építőipari felépítmények fogadására: betonkeverők, betonszivattyúk, szippantós autók, hordozható szivattyúk, betonszórók és darus felépítmények
- útkarbantartási munkálatok az elérhetetlen területeken, meredek lejtőkön és alacsony tapadású felületeken történő munkavégzés képességét igénylik, amihez a TRAKKER rendelkezik a szükséges teljesítménnyel és mozgékonysággal
- A TRAKKER nyergesvontató kivitelei rendelkeznek azzal a szükséges robusztussággal és sokoldalúsággal, ami a kiépített úton és terepen történő különleges szállítási feladatokhoz szükséges.
A TRAKKER rugalmassága és robusztussága miatt különösen alkalmas műszaki mentőnek (tűzoltóság, mentők és polgári védelem), valamint katonai járműnek.
HATÉKONYSÁG: FEJLETT MŰSZAKI MEGOLDÁSOK
- CEB (Combined Engine Brake): Kombinált motorfék
A CEB (Combined Engine Brake) kombinált motorfék egy nagy teljesítményű motorfék, amely két hatást kombinál: a dekompressziót és a fékezőnyomatékot. A kipufogó-leömlőben elhelyezett pillangószeleppel elegendő kipufogógáz-ellennyomást hoz létre ahhoz, hogy lecsökkentse a motor fordulatszámát és növelje a fékezőerőt.
- Megkerülőszelep: nagyobb nyomaték, kisebb üzemanyag-fogyasztás és kiemelkedő megbízhatóság
A megkerülőszeleppel is rendelkező turbófeltöltő-rendszer magas töltőnyomást biztosít kis motorfordulatszámon, így optimalizálja a forgatónyomaték-leadást és az üzemanyag-fogyasztást. Azonban a maximális töltőnyomás elérésekor (nagy fordulatszámok esetén) a motort és a turbófeltöltőt mechanikusan kell védeni.
Ezt a feladatot a megkerülőszelep látja el, amely korlátozza és állandó szinten tartja a turbófeltöltő nyomását oly módon, hogy szabályozottan kivezeti a kipufogógázt a leömlőbe.
- Változó geometriájú turbófeltöltő: nagyobb teljesítmény késedelem nélkül
A változó geometriájú turbófeltöltő jelentős mértékben hozzájárul a motorok teljesítményéhez. Dinamikus gyorsulást, egyenletes teljesítményleadást és nagy teljesítményt biztosít. A vezetési kényelmet is javítja a késedelem („turbólyuk”) megszüntetésével – a motor mindig azonnal reagál a gépkocsivezető gázpedállal adott utasításaira.
A változó geometriájú turbófeltöltő egy elektronikus szabályzórendszer segítségével a motorfordulatszámhoz igazítja a turbófeltöltő geometriáját: a rotorok koaxiális elmozdításával a turbófeltöltő alkalmazkodik a beérkező kipufogógáz mennyiségéhez, így optimalizálja a töltőlevegő nyomását.
- ECAS: Elektronikus szabályzású légrugós felfüggesztés
Az ECAS, az elektronikus szabályzású légrugós felfüggesztés maximális menetkényelmet és állandó futómű-geometriát biztosít a sebességtől, a terheléstől és az úttípustól függetlenül. A féknyomást is szabályozza a rendszer az egyes tengelyek aktuális terhelésének megfelelően.
A JÁRMŰ VÉDELME
A szerkezet és a fülke elemeinek kialakításakor a tervezők a közúton és a terepen való használatot egyaránt szem előtt tartották, a forma együtt jár a funkcióval.
Az acélból készült első lökhárító három részből áll, így kisebb sérülés esetén olcsóbb cserélni.
Nagyméretű külső tükrök gondoskodnak arról, hogy minden irányban optimálisan láthasson a járművezető.
A lámpatesteket védőrács óvja a kövektől vagy kiálló tárgyaktól – alapfelszereltségként.
Kívánságra az első lökhárító alá szerelt acéllemez gondoskodik a töltőlevegő-hűtő és a hűtő védelméről.
A TRAKKER alapfelszereltségébe beletartoznak a kipufogórendszer függőleges hangtompítói, így a jármű álló helyzetében is működtethetőek a motorról hajtott segédberendezések.
KIEMELKEDŐ TELJESÍTMÉNY
A TRAKKER motorok 9 és 13 literes lökettérfogatú, 310–500 lóerő teljesítményű változatokban érhetők el. Takarékosságuknak, kis tömegüknek és kiemelkedő hatékonyságuknak köszönhetően a kisebb lökettérfogatú motorok is elbírják a nagyobb névleges terhelést.
A maximális forgatónyomaték már nagyon kis fordulatszámtól elérhető, és széles tartományban állandó marad.
A TRAKKER immár akár a legújabb generációt képviselő intarderrel is rendelhető, e tartósfék használatával még ritkábban szükséges az üzemi fékrendszert működtetni.
MELLÉKHAJTÁSOK
A TRAKKER minden modellje rendelkezik a különböző áttételezésű és teljesítményű (300–1000 newtonméter nyomaték) mellékhajtások felszereléséhez szükséges előkészítéssel. Az opcionális mellékhajtások a felépítmény rendeltetésének megfelelően a jármű különböző pontjaira szerelhetőek.
Az előkészítés az alábbiakat tartalmazza:
- kábelezés a fülkében és az alvázon,
- a mellékhajtás bekapcsolására szolgáló kapcsolók a műszerfalon,
- elektronikus vezérlőegység
- és egy Expansion Module (bővítőmodul), amellyel akár három mellékhajtás is programozható.
Három különböző típusú mellékhajtás érhető el, amelyek a használat módjában (álló vagy mozgó jármű) és az átadott nyomaték szintjében térnek el egymástól:
- Motorról hajtott mellékhajtómű: folyamatosan, hosszú ideig használhatók, és mozgó, illetve álló jármű esetén is nagy kimeneti nyomatékot biztosítanak.
- Sebességváltóról hajtott mellékhajtás: elsősorban közepes/alacsony nyomatékot igénylő, álló helyzetben történő alkalmazás esetén ideális.
- Osztóműről hajtott mellékhajtás: elsősorban nagy nyomatékot igénylő, álló helyzetben történő alkalmazás esetén ideális.
FÉKRENDSZER
A Cursor motorok dekompressziós motorféke a változó geometriájú turbófeltöltő vagy a CEB rendszer kombinációjával biztonságos fékezést garantál és csökkenti az üzemi fék használatát, mérsékelve a kopó részek igénybevételét.
Az összkerékhajtás nélküli változatok elöl tárcsafékkel, hátul dobfékkel rendelkeznek, amelyeket elektronikusan szabályoz a blokkolásgátló és a fékerőt a terhelésnek megfelelően optimalizáló EBL rendszer, emellett kipörgésgátló is választható extra felszereltségként.
Az összkerékhajtású változatok minden kerekét douduplex dobfékekkel szerelik fel.
KIEMELKEDŐ KÉNYELEM ÉS ERGONÓMIA
A Trakker vezetőfülkéjének kialakítása a sofőr igényeihez igazodik.
Ergonómia, kényelem, biztonság és infotainment tekintetében a TRAKKER kategória-első. Bármilyen feladathoz optimális munkakörnyezetet és maximális hatékonyságot garantál a három fülkeváltozat jóvoltából:
- rövid, nappali fülkével (Hi-Land)
- hálófülkés (Hi-Track)
- hálófülkés, magas tetős (Hi-Track).
A vezetőülés kulcsfontosságú szerepet tölt be a sofőr munkakörnyezetében. A TRAKKER esetében az ülés a következő elemeket tartalmazza:
- beépített fejtámla és biztonsági öv
- szabályozható, légrugós felfüggesztés gyors leeresztővel
- állítható magasságú, dőlésszögű és mélységű üléspárna (fűthető kivitelben is rendelhető)
- állítható háttámla gerinctámasszal
A TRAKKER fülkéjében akár három személy is helyet foglalhat.
HI-LAND FÜLKE
Ideális rövid távú munkákhoz.
A rövid távú munkákhoz szabott Hi-Land fülke még álló helyzetben is ideális munkakörülményeket biztosít. A Hi-Land fülkében a vezetőülés mögött rengeteg a hely, a praktikumot olyan hasznos megoldások fokozzák, mint a ruhaakasztó, az asztallal ellátott középső modul és a választható harmadik ülés.
HI-TRACK FÜLKE
Ideális hosszú távú munkákhoz.
Az éjszakai megállásokkal járó feladatokhoz a TRAKKER rendelhető hálófülkés Hi-Track kivitelben is. Az akár 1,8 méter belmagasságú fülke felszereltségtől függően egy vagy két ággyal rendelkezik. A normál tetőmagasságú Hi-Track alapfelszereltségéhez egy közepes méretű, felhajtható ágy tartozik.
A magas tetős Hi-Track fülkék egy további, biztonsági hálóval ellátott felső ággyal is rendelhetők.
Minden fülke rendelkezik tetőablakkal, amely kívánságra motorosan nyitható.
Eladó Iveco járművek
Servicii conexe
Vânzări anvelope
o gamă largă de anvelope pentru gazon, agricole, stivuitoare, camioane și miniere
Cui puteți să vă adresați
Contact
Sediile noastre
M1 Truck Centrum
Sediu
Eurotrade M1 Truck Centrum
2948 Kisigmánd
GPS: N47.6733 - E18.0985
E-mail: [email protected]
Tel.: (+36) 34/556-650
Vânzări de vehicule: (+36) 34/556-655
Serviciu: (+36) 34/556-657
Vânzări de piese: (+36) 34/55 66 52
Vânzări de anvelope: (+36) 34/556-642
M0 Truck Centrum
Locația din Budapesta
Eurotrade M0 Truck Centrum,
2143 Kistarcsa, Raktár krt. 1.
GPS: N47.5346 - E19.2481
E-mail: [email protected]
Tel.: (+36) 28/552-316
Vânzări de vehicule: (+36) 20 417-2760
Servicii, piese, vânzări de anvelope:
(+36) 20 911-6142
Szombathely birou de vânzări
Locul Szombathely
Eurotrade-Szombathely Iroda
9700 Szombathely, Vásártér u. 4.
GPS: N47.2294 - E16.6524
Tel.: +(36) 94/522-083
Mobil: +(36) 30/956-9671
Vânzări de vehicule: (+36) 30/498-7440