This is custom heading element
IVECO NEHÉZKATEGÓRIÁS JÁRMŰVEK
A Trakker előnyei
KIEMELKEDŐ MEGBÍZHATÓSÁG
Az IVECO TRAKKER típuscsaládja jobb és funkcionálisabb kialakításával optimális teljesítményt és megbízhatóságot garantál.
A TRAKKER úgy tervezték, hogy Ön bármilyen időjárási és útviszonyok között – a földutaktól az extrém terepig – használhassa, a lehető legnagyobb biztonság, kényelem és termelékenység mellett.
A különleges acélból készült, kettős elvékonyodású, „U” keresztmetszetű hossztartókból álló alvázak kétféle vastagságban érhetők el (7,7 milliméter az olyan feladatokhoz, ahol a kisebb saját tömeg az elsődleges szempont, illetve 10 milliméter a legnagyobb kihívást jelentő feladatokhoz).
A TRAKKER számos felfüggesztéstípust kínál, többek között mechanikus felfüggesztést parabolikus vagy félelliptikus laprugókkal. A nagyobb kényelem és az optimális stabilitás érdekében bizonyos modellek rendelhetők négy légrugó-elemmel és ECAS (elektronikus szabályzású légrugós felfüggesztés) szabályozó rendszerrel ellátott légrugós felfüggesztéssel.
A TRAKKER mindig megfelelő választás, bármilyen feladatról legyen is szó:
- bármilyen típusú billencs felépítménnyel felszerelhető a kőfejtőkben vagy bányákban kitermelt ömlesztett anyagok szállításához
- különleges építőipari felépítmények fogadására: betonkeverők, betonszivattyúk, szippantós autók, hordozható szivattyúk, betonszórók és darus felépítmények
- útkarbantartási munkálatok az elérhetetlen területeken, meredek lejtőkön és alacsony tapadású felületeken történő munkavégzés képességét igénylik, amihez a TRAKKER rendelkezik a szükséges teljesítménnyel és mozgékonysággal
- A TRAKKER nyergesvontató kivitelei rendelkeznek azzal a szükséges robusztussággal és sokoldalúsággal, ami a kiépített úton és terepen történő különleges szállítási feladatokhoz szükséges.
A TRAKKER rugalmassága és robusztussága miatt különösen alkalmas műszaki mentőnek (tűzoltóság, mentők és polgári védelem), valamint katonai járműnek.
HATÉKONYSÁG: FEJLETT MŰSZAKI MEGOLDÁSOK
- CEB (Combined Engine Brake): Kombinált motorfék
A CEB (Combined Engine Brake) kombinált motorfék egy nagy teljesítményű motorfék, amely két hatást kombinál: a dekompressziót és a fékezőnyomatékot. A kipufogó-leömlőben elhelyezett pillangószeleppel elegendő kipufogógáz-ellennyomást hoz létre ahhoz, hogy lecsökkentse a motor fordulatszámát és növelje a fékezőerőt.
- Megkerülőszelep: nagyobb nyomaték, kisebb üzemanyag-fogyasztás és kiemelkedő megbízhatóság
A megkerülőszeleppel is rendelkező turbófeltöltő-rendszer magas töltőnyomást biztosít kis motorfordulatszámon, így optimalizálja a forgatónyomaték-leadást és az üzemanyag-fogyasztást. Azonban a maximális töltőnyomás elérésekor (nagy fordulatszámok esetén) a motort és a turbófeltöltőt mechanikusan kell védeni.
Ezt a feladatot a megkerülőszelep látja el, amely korlátozza és állandó szinten tartja a turbófeltöltő nyomását oly módon, hogy szabályozottan kivezeti a kipufogógázt a leömlőbe.
- Változó geometriájú turbófeltöltő: nagyobb teljesítmény késedelem nélkül
A változó geometriájú turbófeltöltő jelentős mértékben hozzájárul a motorok teljesítményéhez. Dinamikus gyorsulást, egyenletes teljesítményleadást és nagy teljesítményt biztosít. A vezetési kényelmet is javítja a késedelem („turbólyuk”) megszüntetésével – a motor mindig azonnal reagál a gépkocsivezető gázpedállal adott utasításaira.
A változó geometriájú turbófeltöltő egy elektronikus szabályzórendszer segítségével a motorfordulatszámhoz igazítja a turbófeltöltő geometriáját: a rotorok koaxiális elmozdításával a turbófeltöltő alkalmazkodik a beérkező kipufogógáz mennyiségéhez, így optimalizálja a töltőlevegő nyomását.
- ECAS: Elektronikus szabályzású légrugós felfüggesztés
Az ECAS, az elektronikus szabályzású légrugós felfüggesztés maximális menetkényelmet és állandó futómű-geometriát biztosít a sebességtől, a terheléstől és az úttípustól függetlenül. A féknyomást is szabályozza a rendszer az egyes tengelyek aktuális terhelésének megfelelően.
A JÁRMŰ VÉDELME
A szerkezet és a fülke elemeinek kialakításakor a tervezők a közúton és a terepen való használatot egyaránt szem előtt tartották, a forma együtt jár a funkcióval.
Az acélból készült első lökhárító három részből áll, így kisebb sérülés esetén olcsóbb cserélni.
Nagyméretű külső tükrök gondoskodnak arról, hogy minden irányban optimálisan láthasson a járművezető.
A lámpatesteket védőrács óvja a kövektől vagy kiálló tárgyaktól – alapfelszereltségként.
Kívánságra az első lökhárító alá szerelt acéllemez gondoskodik a töltőlevegő-hűtő és a hűtő védelméről.
A TRAKKER alapfelszereltségébe beletartoznak a kipufogórendszer függőleges hangtompítói, így a jármű álló helyzetében is működtethetőek a motorról hajtott segédberendezések.
KIEMELKEDŐ TELJESÍTMÉNY
A TRAKKER motorok 9 és 13 literes lökettérfogatú, 310–500 lóerő teljesítményű változatokban érhetők el. Takarékosságuknak, kis tömegüknek és kiemelkedő hatékonyságuknak köszönhetően a kisebb lökettérfogatú motorok is elbírják a nagyobb névleges terhelést.
A maximális forgatónyomaték már nagyon kis fordulatszámtól elérhető, és széles tartományban állandó marad.
A TRAKKER immár akár a legújabb generációt képviselő intarderrel is rendelhető, e tartósfék használatával még ritkábban szükséges az üzemi fékrendszert működtetni.
MELLÉKHAJTÁSOK
A TRAKKER minden modellje rendelkezik a különböző áttételezésű és teljesítményű (300–1000 newtonméter nyomaték) mellékhajtások felszereléséhez szükséges előkészítéssel. Az opcionális mellékhajtások a felépítmény rendeltetésének megfelelően a jármű különböző pontjaira szerelhetőek.
Az előkészítés az alábbiakat tartalmazza:
- kábelezés a fülkében és az alvázon,
- a mellékhajtás bekapcsolására szolgáló kapcsolók a műszerfalon,
- elektronikus vezérlőegység
- és egy Expansion Module (bővítőmodul), amellyel akár három mellékhajtás is programozható.
Három különböző típusú mellékhajtás érhető el, amelyek a használat módjában (álló vagy mozgó jármű) és az átadott nyomaték szintjében térnek el egymástól:
- Motorról hajtott mellékhajtómű: folyamatosan, hosszú ideig használhatók, és mozgó, illetve álló jármű esetén is nagy kimeneti nyomatékot biztosítanak.
- Sebességváltóról hajtott mellékhajtás: elsősorban közepes/alacsony nyomatékot igénylő, álló helyzetben történő alkalmazás esetén ideális.
- Osztóműről hajtott mellékhajtás: elsősorban nagy nyomatékot igénylő, álló helyzetben történő alkalmazás esetén ideális.
FÉKRENDSZER
A Cursor motorok dekompressziós motorféke a változó geometriájú turbófeltöltő vagy a CEB rendszer kombinációjával biztonságos fékezést garantál és csökkenti az üzemi fék használatát, mérsékelve a kopó részek igénybevételét.
Az összkerékhajtás nélküli változatok elöl tárcsafékkel, hátul dobfékkel rendelkeznek, amelyeket elektronikusan szabályoz a blokkolásgátló és a fékerőt a terhelésnek megfelelően optimalizáló EBL rendszer, emellett kipörgésgátló is választható extra felszereltségként.
Az összkerékhajtású változatok minden kerekét douduplex dobfékekkel szerelik fel.
KIEMELKEDŐ KÉNYELEM ÉS ERGONÓMIA
A Trakker vezetőfülkéjének kialakítása a sofőr igényeihez igazodik.
Ergonómia, kényelem, biztonság és infotainment tekintetében a TRAKKER kategória-első. Bármilyen feladathoz optimális munkakörnyezetet és maximális hatékonyságot garantál a három fülkeváltozat jóvoltából:
- rövid, nappali fülkével (Hi-Land)
- hálófülkés (Hi-Track)
- hálófülkés, magas tetős (Hi-Track).
A vezetőülés kulcsfontosságú szerepet tölt be a sofőr munkakörnyezetében. A TRAKKER esetében az ülés a következő elemeket tartalmazza:
- beépített fejtámla és biztonsági öv
- szabályozható, légrugós felfüggesztés gyors leeresztővel
- állítható magasságú, dőlésszögű és mélységű üléspárna (fűthető kivitelben is rendelhető)
- állítható háttámla gerinctámasszal
A TRAKKER fülkéjében akár három személy is helyet foglalhat.
HI-LAND FÜLKE
Ideális rövid távú munkákhoz.
A rövid távú munkákhoz szabott Hi-Land fülke még álló helyzetben is ideális munkakörülményeket biztosít. A Hi-Land fülkében a vezetőülés mögött rengeteg a hely, a praktikumot olyan hasznos megoldások fokozzák, mint a ruhaakasztó, az asztallal ellátott középső modul és a választható harmadik ülés.
HI-TRACK FÜLKE
Ideális hosszú távú munkákhoz.
Az éjszakai megállásokkal járó feladatokhoz a TRAKKER rendelhető hálófülkés Hi-Track kivitelben is. Az akár 1,8 méter belmagasságú fülke felszereltségtől függően egy vagy két ággyal rendelkezik. A normál tetőmagasságú Hi-Track alapfelszereltségéhez egy közepes méretű, felhajtható ágy tartozik.
A magas tetős Hi-Track fülkék egy további, biztonsági hálóval ellátott felső ággyal is rendelhetők.
Minden fülke rendelkezik tetőablakkal, amely kívánságra motorosan nyitható.
Eladó Iveco járművek
Súvisiace služby
Pneumatiky
široký sortiment pneumatík pre trávniky, poľnohospodárske, vysokozdvižné, nákladné a ťažobné pneumatiky
Na koho sa môžete obrátiť
Kontakty
Predajné miesta
M1 Truck Centrum
Ústredie
Eurotrade M1 Truck Centrum
2948 Kisigmánd
GPS: N47.6733 - E18.0985
E-mail: [email protected]
Tel.: (+36) 34/556-650
Predaj vozidiel: (+36) 34/556-655
Služby: (+36) 34/556-657
Predaj náhradných dielov: (+36) 34/55 66 52
Predaj pneumatík: (+36) 34/556-642
M0 Truck Centrum
Poloha Budapešti
Eurotrade M0 Truck Centrum,
2143 Kistarcsa, Raktár krt. 1.
GPS: N47.5346 - E19.2481
E-mail: [email protected]
Tel.: (+36) 28/552-316
Predaj vozidiel: (+36) 20 417-2760
Servis, náhradné diely, predaj pneumatík:
(+36) 20 911-6142
Predajná kancelária Szombathely
Szombathely miesto
Eurotrade-Szombathely Iroda
9700 Szombathely, Vásártér u. 4.
GPS: N47.2294 - E16.6524
Tel.: +(36) 94/522-083
Mobil: +(36) 30/956-9671
Predaj vozidiel: (+36) 30/498-7440